Mama Eyda: Ninja Van, Angkat call kalau nak barang

20 June 2017

Ninja Van, Angkat call kalau nak barang

Banyaknya baju yang tak kemas lagi. Dahlah nak balik kampung.

Yang lebih merisaukan ada barang shopping online tak sampai- sampai lagi. Kali ni guna kurier ninja van.

Ni pengalaman saya.

Sebelum ni tak ada masalah.Cuma kali ni, mungkin saya tak perasan diorang dah call saya tak angkat.Terus tak dihantar.

Apa yang saya boleh simpulkan kalau berurusan dengan ninja van 

Wajib angkat call! Kalau mahu barang anda dihantar.

Alhamdulillah lepas tue reschedule balik. Dapatlah barang saya sebelum balik kampung.

Terima kasih ninja van dan juga tulip hijab yang bertanggungjawab.

 
Ninja Van 
 
Yeay..dapat juga buat raya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen .. Salam ukhwah

Ya Allah..

Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;dan aku berlindung kepada-Mu daripada bebanan hutang dan kekerasan manusia..

OUr LoVe JouRney.. Alhamdulillah..

Daisypath Anniversary tickers

My Beautiful Journey Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign