Mama Eyda: Passion secret of sucesS..Keghairahan !!!

30 March 2014

Passion secret of sucesS..Keghairahan !!!

Teks: Nor Raidah Rashid

Bismillahirrahmanirrahim 
Alhamdulillah







Inilah RESEPI orang kaya dan berjaya.Keghairahan menjadi pendorong kuat untuk mereka berusaha lebih berjaya dalam bidang mereka Inilah kesimpulan yang saya boleh buat bila saya menatap buku motivasi orang berjaya pinjam dari kawan baru-baru ini.

Dari kesemua cerita-cerita motivasi orang berjaya  ditulis dalam buku tersebut,acap kali perkataan ini disebut.Inilah jawapan yang seringkali mereka beri apabila ditanya mengapa mereka  masih mampu bertahan walaupun pernah jatuh. 


Malah mereka mengganggap mereka jatuh selama nie adalah bayaran untuk mereka lebih berjaya pada    masa akan datang.Subhanallah hebat semangat mereka.

Sama-sama kita melatih diri untuk jadi positif-SAR




No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen .. Salam ukhwah

Ya Allah..

Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan;aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan;aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil;dan aku berlindung kepada-Mu daripada bebanan hutang dan kekerasan manusia..

OUr LoVe JouRney.. Alhamdulillah..

Daisypath Anniversary tickers

My Beautiful Journey Copyright © 2016. Design by MaiGraphicDesign